Gigantul anglo-olandez Unilever, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa bunurilor de larg consum alimentare şi non-alimentare, a numit-o pe Monica Tamaş în funcţia de General Manager al Unilever România şi Moldova, începând cu ianuarie 2025.
În noul rol, Monica Tamaş va coordona strategia locală şi planul de investiţii pentru maximizarea performanţei Unilever în cadrul pieţelor Home Care, Beauty and Personal Care şi Nutrition din cele două ţări.
„Unilever are o prezenţă solida pe pieţele din România şi Modova, precum şi un potenţial fantastic de dezvoltare. (..). Cred cu tărie că suntem foarte bine poziţionaţi pentru a fi mai aproape de consumatori şi a dezvolta categoriile în care operăm, în colaborare strânsă cu clienţii noştri. Avem foarte multe atuuri, cum ar fi experienţa de peste 30 de ani acumulată pe piaţa locală, brandurile noastre folosite de milioane de români precum şi o echipă foarte pregatită, dornică de succes”, explică Monica Tamaş, General Manager Unilever România & Moldova.
Monica Tamaş s-a alăturat echipei Unilever România în 2013, lucrând anterior în alte companii de top din industria FMCG, printre care Reckitt Benckiser şi Heineken.
După o perioadă de opt ani petrecută în cadrul Unilever South Central Europe, a preluat atribuţii la nivel regional în divizia Home Care prin poziţia de East Europe Category Lead, iar apoi ca Chief Marketing Officer East Europe and DACH. În cel mai recent rol, Monica a condus operaţiunile Home Care pentru Germania, Austria şi Elveţia.
Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition şi Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de ţări şi produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.
În România şi Moldova, Grupul Unilever operează pe pieţele alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe şi Unilever România.