Retail&Agrobusiness

Gigantul Unilever vrea să cumpere Frufru, un business românesc fondat de Mihai Simiuc

Mihai Simiuc şi Sergiu Neguţ

Mihai Simiuc şi Sergiu Neguţ

Autor: Cristina Bellu

04.07.2019, 11:23 3131

Antreprenorul care a fondat Frufru în 2006 va râmâne acţionar minoritar cu 25%. Ceilalţi parteneri ar urma să iasă din afacere.

Gigantul anglo-olandez Unilever intenţionează să achiziţioneze 75% din businessul antreprenorial local Good People, care comercializează alimente sub brandul Frufru, fondat în urmă cu 13 ani de Mihai Simiuc, care va rămâne acţionar minoritar cu 25%, în timp ce Sergiu Neguţ, Philip Hausmaninger, Johann Heubach, Maria Brujan şi Marius Gavril, reprezentând ceilalţi acţionari, ar urma să iasă din acţionariatul companiei.

Unilever nu se află la prima preluare a unui business antreprenorial local. La începutul anului trecut compania a preluat integral producătorul sucevean de îngheţată Betty Ice, într-o tranzacţie estimată la circa 100 mil. euro.

În cazul preluării pachetului majoritar al Good People acordul aşteptă avizul Consiliului Concurenţei.

"Încă există un decalaj mare între ambiţiile noastre şi acţiunile pe care reuşim să le întreprindem în ceea ce priveşte impactul asupra mediului şi educaţia pentru o alimentaţie sănătoasă a unei părţi mari din populatie. Prin acest parteneriat, sperăm să închidem acest decalaj şi să avem un impact pozitiv mult mai mare. Credem puternic în ideea că un business poate să aibă success prin a face bine şi a o duce bine în acelaşi timp şi sperăm să influenţăm şi alte companii cu valorile şi ideile noastre. Pentru moment, acest parteneriat este subiectul aprobării Consiliului Concurenţei", spune Mihai Simiuc.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO