Retail&Agrobusiness

Grupul Carmistin din industria agroalimentară şi-a majorat businessul cu 40% în S1, la 438 mil. lei

Iustin Paraschiv, preşedintele grupului Carmistin

Piaţa are încă un potenţial important de creştere, iar planurile noastre de dezvoltare nu se opresc aici.

Iustin Paraschiv, preşedintele grupului Carmistin Piaţa are încă un potenţial important de creştere, iar planurile noastre de dezvoltare nu se opresc aici.

13.08.2019, 00:05 514

„Investiţiile în tehnologie şi eficientizarea costurilor prin optimizarea proceselor interne au impactat pozitiv profitul companiei.“

Grupul Carmistin, un business integrat agroalimentar care porneşte de la cultivarea pământului şi creşterea animalelor şi merge până la vânzarea produselor din carne în retail, a înregistrat în primele şase luni din 2019 o cifră de afaceri de 438 de milioane de lei (92 de milioane de euro), în creştere cu aproape 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO