Retail&Agrobusiness

Grupul City Grill, controlat de antreprenorul Dragoş Petrescu, şi-a crescut afacerile cu 13% în primele nouă luni din 2019, până la 148 mil. lei

Daniel Mischie, CEO Grup City Grill

Daniel Mischie, CEO Grup City Grill

Autor: Cristina Bellu

21.11.2019, 12:43 299

În perioada ianuarie-septembrie 2019, City Grill a investit peste 1,7 mil. euro în modernizarea unităţilor existente, dar şi în deschiderea de noi spaţii.

Grupul City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători din industria restaurantelor, controlat de antreprenorul Dragoş Petrescu, a raportat afaceri de 148 mil. lei în primele nouă luni din 2019, în creştere cu 13% faţă de perioada similară a anului trecut.

Potrivit datelor transmise de companie, comanda medie a crescut cu 10% faţă de 2018, ajungând la aproape 100 lei, iar printre factorii care au completat dinamica pozitivă din acest an s-au numărat investiţiile făcute în extinderea şi modernizarea spaţiilor grupului precum şi fidelizarea clienţilor prin programul Out4Food, care a depăşit 120.000 membri şi care generează peste 40% din cifra de afaceri.

“Programul de fidelizare Out4Food a depăşit 120.000 membri şi rămâne un indicator de performanţă, iar clienţii acestuia generează peste 40% din cifra de afaceri, revenind în medie în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună.  Evoluţia acestui program ne face să privim optimist finalul de an, mai ales că urmează o perioadă aglomerată, cu petreceri corporate şi nu numai, sărbătorile de iarnă, iar acestea, istoric, cresc considerabil valoarea bonului mediu, precum şi gradul de ocupare în restaurante. Anul trecut, la începutul lunii decembrie eram aproape fully booked pentru petrecerile de Crăciun şi de Anul Nou şi estimăm că acelaşi lucru se va întâmpla şi în 2019, ”, explică Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO