Retail&Agrobusiness

Grupul City Grill şi-a majorat vânzările cu 11% în 2018, la 37,7 milioane de euro

Daniel Mischie, CEO, Grup City Grill: În 2018 ne bugetasem o sumă aproape dublă pentru investiţii, însă am preferat să nu grăbim extinderea

Daniel Mischie, CEO, Grup City Grill: În 2018 ne bugetasem o sumă aproape dublă pentru investiţii, însă am preferat să nu grăbim extinderea

Autor: Roxana Rosu

23.01.2019, 00:05 274

Grupul City Grill, unul dintre cei mai pu­ter­nici jucători din industria restaurantelor, controlat de antre­pre­norul Dragoş Pe­tres­cu, a ajuns anul trecut la o ci­fră de afaceri de 37,7 mil. euro, în creş­tere cu 11% faţă de 2017, cele mai cău­tate fiind Caru’ cu Bere, Pescăruş, Hanu’ lui Manuc şi Hanu’ Berarilor.

Din totalul încasărilor, clienţii fideli, care utilizează sistemul Out4Food, au avut o contribuţie de 40%.

Valoarea medie a bonului a fost de aproximativ 100 de lei, iar numărul de clienţi a înregistrat o creştere de 10% faţă de anul precedent, fiind principalul motor al evoluţiei cifrei de afaceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO