Retail&Agrobusiness

Grupul Cramele Recaş a ajuns la afaceri de 50 mil. euro şi mizează pe un business în creştere cu 15% în 2019

Răzvan Jurca, marketing manager al Cramelor Recaş: Pentru următoarea perioadă intenţionăm să creştem capacitatea de producţie cu încă 3 milioane de litri

Răzvan Jurca, marketing manager al Cramelor Recaş: Pentru următoarea perioadă intenţionăm să creştem capacitatea de producţie cu încă 3 milioane de litri

Autor: Laurentiu Cotu

13.02.2019, 00:05 436

Piaţa vinului din România a ajuns la 300 de milioane de euro în 2018.

Grupul Cramele Recaş, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de vinuri, a realizat anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 50 de milioane de euro şi estimează pentru 2019 o creştere de 15% a businessului, bazată pe proiectele în derulare, atât pe piaţa internă, cât şi la export.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO