Retail&Agrobusiness

Grupul Cramele Recaş s-a dus spre 50 mil. euro după un avans al vânzărilor de 9% în 2019. „Capacitatea de procesare şi depozitare a crescut în 2019 cu 3 milioane de litri.“

Grupul Cramele Recaş s-a dus spre 50 mil. euro după un...

Autor: Laurentiu Cotu

03.02.2020, 11:16 262

Cramele Recaş, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de vinuri şi cel mai mare exportator din industrie, a realizat anul trecut la nivel de grup o cifră de afaceri de peste 49 mil. euro, în creştere cu 9% faţă de anul anterior, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor transmise de companie.

Grupul Cramele Recaş este format din companiile: Cra­mele Recaş Prod, Cramele Recaş Vie (care se ocupă de administrarea plantaţiilor de vie, dar şi de adminis­tra­rea parcului tehnic, cu uti­lajele şi maşinăriile afe­rente), Cramele Recaş SA (cu atribuţii în ad­mi­nis­trarea cramei, ex­por­tului şi a re­ţe­lei de ma­gazine parte­nere), respec­tiv Cramele Recaş Group (companie care are drept scop principal serviciile de marketing şi de vânzare a produselor îmbuteliate de Cramele Recaş la nivel naţional). Cramele Recaş este un business prezent pe piaţa din România pe toate seg­mentele, de la entry la premium şi din retail în HoReCa. Producătorul de vin deţine în prezent 1.150 de hectare de viţă-de-vie, dintre care cea mai mare parte „acasă“, în judeţul Timiş, şi încă 35 de hectare în zona Miniş din Arad.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO