Cristian Constantinescu, CEO al Noriel: Noile magazine reprezintă practic o extindere dintr-o piaţă de 150 mil. de euro într-o piaţă de 800 mil. euro
Grupul Noriel, specializat în producţia, distribuţia şi retailul de jucării, a ajuns în prezent la 47 de unităţi, dintre care şase sunt magazine de format Mega Store cu suprafeţe de 750-1.000 mp. Aceste magazine găzduiesc pe lângă zona de jucării şi o zonă de fashion pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 0 şi 15 ani.
„Ne-am pregătit doi ani înainte să deschidem conceptul acesta. Chiar dacă este un model care există şi în alte pieţe, este foarte important să înţelegi ce vrei să faci. Ai o gamă de produse pentru părinţii care au copii de până în trei ani şi vrei să achiziţionezi din acelaşi loc tot ce ai nevoie. Această categorie intră în conceptul de magazin extins. Apoi avem jucăriile care există şi în magazinele mici şi categoria de fashion - îmbrăcăminte şi încălţăminte pentru copii cu vârste cuprinse între 0 şi 15 ani. Aceste magazine reprezintă practic o extindere dintr-o piaţă de 150 mil. de euro într-o piaţă de 800 mil. de euro“, spune Cristian Constantinescu, CEO al Noriel.