Retail&Agrobusiness

Grupul de jucării Noriel a ajuns la o cotă de 20% dintr-o piaţă de 150 de milioane de euro

Cristian Constantinescu, CEO al Noriel: Noile magazine reprezintă practic o extindere dintr-o piaţă de 150 mil. de euro într-o piaţă de 800 mil. euro

Cristian Constantinescu, CEO al Noriel: Noile magazine reprezintă practic o extindere dintr-o piaţă de 150 mil. de euro într-o piaţă de 800 mil. euro

Autor: Cristina Bellu

04.04.2016, 00:06 716
Grupul Noriel, specializat în producţia, distribuţia şi retailul de jucării, a ajuns în prezent la 47 de unităţi, dintre care şase sunt ma­gazine de format Mega Store cu suprafeţe de 750-1.000 mp. Aceste magazine găzduiesc pe lângă zona de jucării şi o zonă de fashion pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 0 şi 15 ani.
 
„Ne-am pregătit doi ani înainte să deschidem conceptul acesta. Chiar dacă este un model care există şi în alte pieţe, este foarte important să înţelegi ce vrei să faci. Ai o gamă de produse pen­tru părinţii care au copii de până în trei ani şi vrei să achiziţionezi din acelaşi loc tot ce ai nevoie. Această categorie intră în con­cep­tul de magazin extins. Apoi avem jucăriile care există şi în ma­ga­zi­nele mici şi categoria de fashion - îm­brăcăminte şi încăl­ţă­minte pen­tru copii cu vârste cuprinse între 0 şi 15 ani. Aceste magazine re­pre­zintă practic o extindere dintr-o piaţă de 150 mil. de euro într-o piaţă de 800 mil. de euro“, spune Cristian Constan­tinescu, CEO al Noriel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO