Retail&Agrobusiness

Grupul Floria deschide cu 200.000 € o florărie în zona Dorobanţilor

Florăria din Piaţa Dorobanţilor este a doua unitate offline a grupului Floria

Florăria din Piaţa Dorobanţilor este a doua unitate offline a grupului Floria

Autor: Cristina Rosca

24.11.2015, 00:06 913
Grupul Floria, care şi-a început iniţial activitatea în online, a investit circa 200.000 de euro într-o florărie offline din zona Piaţa Dorobanţilor, zonă unde locuitesc persoane cu venituri peste medie. Florăria de circa 200 mp deschisă sub brandul Floria în Stradă este a doua unitate offline a grupului după cea deschisă tot în acest an, tot în centrul Capitalei, în zona Câmpineanu.
 
Noua unitate, cea din zona Dorobanţilor, va vinde pe lângă flori şi obiecte cadou, respectiv cărţi semnate de scriitori români contemporani, vinuri româneşti şi obiecte de decor realizate de designeri locali de obiect.
 
„(...) Am creat un concept pentru un spaţiu pre­mium, în care pe lângă o multi­tudine de flori spe­ciale, aranjamente, bu­chete sau flori în ghiveci, vom expune şi obiecte create de artişti locali. Şi nu vrem să ne oprim la Dorobanţilor, vrem să ducem Floria în Stradă în toată ţara, în franciză“, spune Andreea Uceanu, manager general al diviziei offline a Grupului Floria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO