Retail&Agrobusiness

Grupul francez Savencia, care deţine brandul de caşcaval Delaco, a făcut afaceri de 417 mil. lei în 2019

Delaco este unul dintre brandurile româneşti puse pe picioare de antreprenori locali şi vândute către multinaţionale

Delaco este unul dintre brandurile româneşti puse pe picioare de antreprenori locali şi vândute către multinaţionale

Autor: Florentina Niţu

27.08.2020, 21:20 556

♦ Este cel mai bun rezultat de vânzări din istoria firmei.

Delaco Distribution, companie deţinută de grupul francez Savencia Fromage & Dairy, a înregistrat o cifră de afaceri de 417 milioane de lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, însă profitul a scăzut cu 10% la 8,7 milioane de lei, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Delaco distribuie lactate şi brânzeturi, deţine şi brand propriu, dar are în portofoliu şi branduri precum Ile de France, Elle & Vire, Lurpak, Starbucks sau Arla Protein, potrivit informaţiilor de pe site-ul firmei.

Compania situată în Codlea, judeţul Braşov, cu un număr de 410 angajaţi anul trecut, a fost înfiinţată în 1996 şi de la începutul anilor 2000 s-a concentrat pe producţia şi comerciali­zarea de produse lactate, activitatea de producţie fiind ulterior externalizată producători din România şi din alte ţări europene.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO