Retail&Agrobusiness

Grupul german Metro îşi separă divizia de comerţ alimentar de cea de electro-IT

Grupul german Metro îşi separă divizia de comerţ...

Autor: Cristina Rosca

31.03.2016, 00:05 332

Nemţii au în România doar segmentul de comerţ alimentar (Metro Cash & Carry şi Real), nu şi pe cel electro-IT (Media-Saturn).

Gigantul german Metro, unul dintre cele mai mari concerne de comerţ din lume, cu afaceri de circa 60 mld. euro, îşi va diviza activitatea, urmând a separa segmentul de retail alimentar de cel de comerţ electronic, potrivit unui anunţ făcut de companie astăzi pe bursă. Anunţul vine la circa trei ani şi jumătate după ce acelaşi gigant a anunţat că renunţă la divizia de hipermarketuri sub brandul Real pe toate pieţele, mai puţin piaţa-mamă. Tranzacţia a fost finalizată însă mai bine de un an mai târziu.

Atunci şi România a fost implicată într-o tranzacţie de peste 1 mld. euro prin care francezii de la Auchan cumpărau hipermarketurile germanilor de la Real pe patru pieţe – România, Polonia, Ucraina şi Rusia. Din România nemţii au vândut 20 din cele 24 de magazine pentru că celelalte nu au corespuns criteriilor grupului francez, un alt gigant din comerţ. Astăzi, potrivit datelor ZF, cele patru magazine Real sunt la vânzare însă nu îşi găsesc cumpărător.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO