Retail&Agrobusiness

Grupul italian de modă Calzedonia deschide trei magazine în ansamblul mixt Palas Iaşi, dezvoltat de grupul IULIUS

Grupul italian de modă Calzedonia deschide trei magazine...

Autor: Cristina Bellu

27.02.2023, 14:10 232

Grupul italian Calzedonia, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de modă de la nivel mondial, urmează să deschidă în ansamblul mixt Palas Iaşi, dezvoltat de grupul IULIUS, trei magazine dedicate brandurilor Calzedonia, Intimissimi şi Intimissimi UOMO.

”Palas Mall, parte a ansamblului mixt Palas Iaşi, este cel mai competitiv mall din afara Capitalei, performanţă dovedită de rezultatele înregistrate, de traficul de peste 20 de milioane de vizite anual, dar şi de dorinţa marilor branduri de a fi prezente aici, cu cele mai noi şi moderne concepte de magazine”, spune Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.

Grupul italian de modă, fondat în 1987 la Verona, a intrat pe piaţa locală iniţial în producţia de lenjerie intimă şi abia apoi în retail, deschizând în primăvara lui 2011 primul magazin Calzedonia din România în Piaţa Romană (închis între timp).

Intrarea pe segmentul de retail a fost făcută printr-un francizat, compania Futura Lenjerie 2010. Firma a avut afaceri de 41,5 mil. lei în 2020, în scădere de la 47,3 mil. lei în anul de dinaintea pandemiei.

Din grupul italian Calzedonia fac parte mai multe branduri, printre care şi cel cu acelaşi nume, Intimissimi şi Tezenis, intrate ulterior pe piaţa locală tot în franciză, aduse de aceeaşi companie. Tezenis se adresează persoanelor cu venituri medii, pe când celelalte două branduri de lenjerie au drept client ţintă persoanele cu venituri medii şi peste medie.

În reţeaua IULIUS, grupul italian mai este prezent cu brandurile Calzedonia, Intimissimi şi Intimissimi UOMO în cadrul ansamblului mixt Iulius Town Timişoara.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO