Retail&Agrobusiness

Grupul Otter „a inventat“ un nou brand de magazine de încălţăminte pentru cele mai bune malluri din ţară

Filip Schwartz a fondat şi conduce de circa două decenii grupul Otter Distribution

Filip Schwartz a fondat şi conduce de circa două decenii grupul Otter Distribution

Autor: Cristina Rosca

30.03.2016, 00:05 2110

Grupul Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul local de încălţăminte, controlat de antreprenorul Filip Schwartz, a lansat un nou brand de magazine multibrand – Tezyo -, destinat celor mai im­por­tante malluri din Bucureşti şi marile oraşe ale ţării.

Primele magazine au fost deja deschise în mallurile AFI Palace Co­tro­ceni şi Băneasa Shopping City din Capitală, iar până în toamnă numărul de magazine va ajunge la şase.

„Vom deschide magazine Tezyo în Bucureşti şi marile oraşe ale ţării. Este un brand destinat principalelor malluri din România, astfel că vom merge cu el în Promenada, AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City şi ParkLake în Bucureşti, în Shopping City Timişoara şi în City Park din Constanţa“, spune Filip Schwartz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO