Retail&Agrobusiness

Grupul polonez AmRest, care are Starbucks în România, a ajuns la 880 de restaurante şi cafenele în Europa de Est, din care doar 5% pe piaţa locală

Lanţul de cafenele Starbucks are în plan să ajungă la circa 80 de unităţi în România până în 2023

Lanţul de cafenele Starbucks are în plan să ajungă la circa 80 de unităţi în România până în 2023

Autor: Cristina Roşca

03.05.2019, 18:47 444

♦ Mai bine de jumătate din totalul localurilor sunt deschise pe piaţa-mamă, în Polonia, unde grupul are şi cinci branduri (francize internaţionale sau mărci locale). În România AmRest operează doar cafenelele Starbucks.

Grupul polonez AmRest deţine în România 46 de cafenele Starbucks, adică 5% din totalul localurilor din Europa de Est. În regiune grupul este prezent pe opt pieţe, unde deţine cinci branduri - în sistem de franciză sau marcă proprie. România este a patra piaţă ca importanţă în grup, după Polonia, Cehia şi Ungaria. Şi ca putere de cumpărare piaţa locală se află în urma celor mai sus menţionate, salariul mediu fiind de aproape două ori mai mic, de circa 600 de euro net lunar. În Cehia sare de 1.000 de euro net lunar, spre exemplu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO