Retail&Agrobusiness

Grupul românesc Teilor a avut afaceri de 53 de milioane de lei, în creştere cu 19%

Horaţiu Vasilescu, directorul executiv al Grupului Teilor: Consumatorii încep să considere bijuteriile cu diamante ca fiind o investiţie la fel de bună ca şi bijuteriile din aur.

Horaţiu Vasilescu, directorul executiv al Grupului Teilor: Consumatorii încep să considere bijuteriile cu diamante ca fiind o investiţie la fel de bună ca şi bijuteriile din aur.

Autor: Adelina Mihai

18.03.2016, 00:05 2280
Grupul Teilor, o afacere românească de magazine de bijuterii şi servicii financiare (amanet, schimb valutar şi transfer de bani), a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 53,5 milioane de lei, în creştere cu circa 19% faţă de anul anterior, potrivit datelor furnizate de companie.
 
„Cu ultimele două magazine de bijuterii din Bucureşti Mall şi Unirea Shopping City adăugate pe harta Teilor, brandul de bijuterii a încheiat anul 2015 atin­gându-şi unul dintre cele mai importante obiective: deschi­derea a 6 magazine în Capitală. În 2016 reţeaua Teilor va continua să se extindă, începând cu trei noi magazine în Cons­tanţa, Timişoara şi Bucureşti – Park Lake Mall -, iar în pa­ralel vom începe pregătirile pentru crearea unui flagship/concept store reprezentativ“, a spus Horaţiu Vasilescu, directorul executiv al Grupului Teilor, format din 15 magazine de bijuterii (operate prin intermediul companiei Credit Gold G&F 2003), o IFN care se ocupă cu activităţile de amanet (Invest Intermed) şi o companie cu activităţi de schimb valutar şi transfer de bani (Teilor Invest Exchange). Hol­dingul este deţinut de antreprenorul român Florin Enache din Piteşti, care a pus bazele afacerii în urmă cu 18 ani.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO