Retail&Agrobusiness

H&M aduce în România un nou brand de modă care să se bată cu Massimo Dutti al rivalilor de la Inditex

H&M aduce în România un nou brand de modă care să se bată cu Massimo Dutti al rivalilor de la Inditex

Lansat pe piaţă în 2007, Cos este al doilea cel mai important brand pentru grup ca număr de magazine unde este prezent - circa 100 de magazine pe 23 de pieţe la nivel mondial

Autor: Cristina Roşca

02.08.2014, 09:40 4631
Grupul suedez H&M, prezent în România cu brandul cu acelaşi nume din primăvara lui 2011, va aduce începând cu această toamnă şi brandul Cos, compania purtând negocieri cu centrele co­mer­ciale din nordul Capitalei – Băneasa Shop­ping City şi Promenada -, potrivit mai multor surse din piaţă.
 
 
Reprezentanţii companiei nu au răspuns până la închiderea ediţiei solicitării ZF privind noul brand.
 
H&M, unul dintre cele mai popu­lare şi mai cu­nos­cute grupuri la nivel mondial, are în total în por­to­foliu şapte branduri, iar al şap­te­lea, „&Other Stories“, a fost anunţat în 2013. H&M este cu­nos­cut pentru brandul cu acelaşi nume, lan­sat şi pe piaţa locală în urmă cu mai bine de trei ani, după cinci ani de tatonări. Sub um­brela Hennes&Mauritz se găsesc însă şi Cos, Monki, Weekday, Cheap Monday şi H&M Home. De altfel, puţini sunt cei care ştiu că H&M are şi alte „branduri-surori“ mai puţin cunoscute.
 
Lansat pe piaţă în 2007, brandul Cos este al doilea cel mai important pentru grup ca număr de magazine unde este prezent -circa 100 de magazine pe 23 de pieţe la nivel mondial. De altfel, la nivelul Europei Centrale şi de Est, România este a doua piaţă unde se lansează brandul, după Polonia.
 

Prin comparaţie, H&M are peste 3.000 de magazine dintr-un total de 3.300. Brandul-fanion este de altfel prezent în aproape toate colţurile lumii.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO