Brandul suedez este primul retailer de modă de pe piaţa locală care depăşeşte pragul de 100 mil. euro afaceri anuale.
Fiecare magazin al retailerului suedez H&M a avut în prima jumătate a anului financiar 2015 vânzări de 2,2 milioane de euro, cu 30% mai mari decât în perioada similară din anul anterior. Într-o perioadă în care retailerii români intră în insolvenţă (Jolidon, House of Art), iar unii jucători străini decid să iasă de pe piaţă (Esprit, Kiabi, New Look), o „mână“ de retaileri străini domină achiziţiile românilor.
Cele mai puternice braduri locale de modă după valoarea vânzărilor sunt H&M, Zara (alături de celelalte branduri ale grupului spaniol Inditex) şi C&A. Jucătorii mari „mătură“ astfel piaţa de modă şi reuşesc nu doar să crească prin expansiune, ci şi să câştige cotă de piaţă de la concurenţă, cel mai concludent exemplu fiind H&M, care şi-a majorat vânzările per magazin cu aproape o treime, potrivit calculelor ZF. Calculul a fost realizat primar, jurnalistic, fără a ţine cont de data de deschidere a magazinelor. Suedezii au terminat primele şase luni din anul financiar 2015 (ce începe la 1 decembrie 2014 şi se termină la 30 noiembrie 2015) cu afaceri de 89,5 mil. euro, în creştere cu 50% faţă de perioada similară din anul anterior. Avansul a fost susţinut nu doar de creşterea like for like, ci şi de expansiunea care a dus reţeaua la 41 de magazine, cu şapte mai multe decât în urmă cu un an.