Retail&Agrobusiness

Herbalife, suplimente de 62 mil. lei, dar profit de doar 0,5 mil. lei

Romeo Căzănescu, country director al Herbalife România, Moldova şi Ungaria

Romeo Căzănescu, country director al Herbalife România, Moldova şi Ungaria

Autor: Georgiana Mihalache

01.06.2018, 00:05 719

♦ Romeo Căzănescu, country director al Herbalife România, Moldova şi Ungaria: Tendinţa de creştere se reflectă şi în rezultatele înregistrate în primul trimestru din 2018, România având o creştere de 16,6% a vânzărilor nete.

Herbalife Nutrition, speciali­za­tă în comercializarea de produse pen­tru nutriţie, a avut o cifră de afaceri de 62,7 mil. lei în 2017, la un nivel similar cu cel din anul anterior, potrivit datelor publice. Marja de profit a companiei însă este de sub 1%, iar profitul a scăzut anul trecut până la 470.000 de lei.

Compania nu a putut oferi un răs­puns până la închiderea ediţiei privind motivele pentru care marja de profit este atât de redusă.

Herbalife Nutri­tion are trei centre de vân­zări în România, în Cluj, Bucureşti şi Bra­şov, potrivit unui co­mu­nicat de presă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO