Retail&Agrobusiness

Hipermarketul Kaufland Colentina are vânzări de 30 mil. euro şi este în top 5 cele mai bune magazine ale nemţilor în România. Grupul testează piaţa cu un nou model preluat din Italia şi Franţa

 Hipermarketul Kaufland Colentina are vânzări de 30...

Autor: Cristina Roşca

14.06.2019, 07:26 1918

Grupul german Kaufland a remodelat magazinul din cartierul bucureştean Colentina după modelul pieţelor din Italia şi Franţa, având acum un Sushi Bar, un Fresh Bar, o rotiserie interioară şi zone de degustare a produselor.

Hipermarketul din Colentina are vânzări de 30 mil. euro şi e în top 5 cele mai bune magazine ale nemţilor în România, conform datelor ZF. Magazinul din Colentina este primul hipermarket deschis de Kaufland în România, pe 13 octombrie 2005, investitiţia iniţială ridicându-se la aproximativ 11 milioane de euro.

Oficialii grupului german de retail nu au precizat care e investiţia în remodelarea magazinului şi nici dacă urmează a fi replicat şi în alte hipermarketuri ale reţelei. Iniţiativele de acest gen vin în contextul în care con­curenţa din comerţul modern local este tot mai acerbă, iar jucătorii duc luptele pentru clienţi pe mai multe planuri, de la restaurante proprii la magazine de cosmetice.

Grupul german Kaufland, care are local 126 de magazine, şi-a menţinut anul trecut poziţia de lider al comerţului local pentru al şaselea an consecutiv după ce cifra de afaceri s-a apropiat de 11 mld. lei, plus 8%.  Profitul net s-a situat şi el pe un trend ascendent, ba chiar a crescut mai rapid ca businessul, cu peste 17%, conform calculelor ZF, până la un pas de 800 mil. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO