Retail&Agrobusiness

INTERVIU. Retailerul de cosmetice The Body Shop cu şapte magazine din care cinci în Capitală: „Bucureştiul reprezintă aproape 70% din business, de aceea prioritară va fi dezvoltarea brandului şi în alte localităţi“

INTERVIU. Retailerul de cosmetice The Body Shop cu şapte magazine din care cinci în Capitală: „Bucureştiul reprezintă aproape 70% din business, de aceea prioritară va fi dezvoltarea brandului şi în alte localităţi“

Dana Tudorache conduce operaţiunile locale ale lanţului de magazine cosmetice The Body Shop încă de la intrarea pe piaţă a companiei acum două decenii

Autor: Cristina Roşca

28.02.2019, 07:06 329

Lanţul de magazine cosmetice The Body Shop, intrat pe piaţa locală acum două decenii, a închis unitatea din centrul comercial Unirea Shopping Center din Bucureşti anul trecut, însă a debutat în online.

În următorii ani retailerul are în plan să deschidă 2-3 magazine noi şi în offline, mai exact în mallurile din România. În prezent reţeaua numără şapte unităţi – cinci în Bucureşti şi câte unul în Cluj-Napoca şi Timişoara.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO