Retail&Agrobusiness

INTERVIU. Un antreprenor român a construit o reţea de 18 magazine de echipamente de bucătărie care a ajuns la afaceri de 10 mil. euro

Laurenţiu Ilie, proprietar al Kitchen Shop: KitchenShop este un business 100% românesc, construit de mine de la zero datorită pasiunii mele de a găti. O pasiune născută din nevoie, recunosc. În 1995 am obţinut o bursă de studiu în SUA şi, fiind pentru prima oară când plecam de acasă, mi-am dat seama că nu ştiu să gătesc absolut nimic. Aşa că a trebuit să învăţ – de voie, de nevoie.  Mi-am cumpărat cărţi şi ustensile şi am început.

Laurenţiu Ilie, proprietar al Kitchen Shop: KitchenShop este un business 100% românesc, construit de mine de la zero datorită pasiunii mele de a găti. O pasiune născută din nevoie, recunosc. În 1995 am obţinut o bursă de studiu în SUA şi, fiind pentru prima oară când plecam de acasă, mi-am dat seama că nu ştiu să gătesc absolut nimic. Aşa că a trebuit să învăţ – de voie, de nevoie. Mi-am cumpărat cărţi şi ustensile şi am început.

Autor: Cristina Roşca

14.03.2019, 18:20 516

„Gătitul (acasă - n.red.) este un trend puternic alimentat şi de multitudinea de show-uri TV şi de comunicarea susţinută a unor branduri mari din zona de food retail.“

Retailerul de echipamente de bucătărie Kitchen Shop, un concept românesc lansat pe piaţă acum zece ani de antreprenorul Laurenţiu Ilie, a ajuns la o reţea de 18 magazine şi la afaceri de circa 10 milioane de euro. Compania continuă expan­siunea pe piaţa locală, dar şi în Ungaria, la Budapesta, unde a intrat de anul trecut cu o primă unitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO