Retail&Agrobusiness

Într-un an de stagnare pentru consum, URBB, producătorul berii Tuborg, şi-a redus de opt ori pierderile în 2024. Afaceri de 681 mil. lei în 2024, cu o pierdere de 1,5 ml. lei

Într-un an de stagnare pentru consum, URBB,...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

24.04.2025, 19:00 2798

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB), producătorul berii Tuborg, a terminat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 681 de milioane de lei (circa 137 mil. euro), în creştere cu 3% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Creşterea vine în contextul în care vânzările de bere s-au situat anul trecut la 15 milioane de litri, la acelaşi nivel cu cel din anul anterior, după trei ani de scăderi succesive. În plus, URBB şi-a micşorat pierderile faţă de 2023, de la 13,8 milioane de lei, la 1,5 milioane de lei, mai arată datele de la Ministerul de Finanţe. Producătorul de bere este de şase ani pe pierderi. Compania are circa 360 de angajaţi.

Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală şi singurul berar din Bucureşti dezvoltat printr-o investiţie greenfield. Compania are un portofoliu format din mărci premium şi superpremium, internaţionale şi româneşti, care include şi o selecţie variată de beri speciale. Portofoliul companiei include branduri precum Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro