Retail&Agrobusiness

Ioana Streza şi Alex Burlacu, doi antreprenori care schimbă felul în care cuplurile zic DA: Tinerii nu vor doar să bifeze achiziţionarea verighetelor, ci vor bijuterii care îi reprezintă

Aurul şi argintul folosite la producerea bijuteriilor Contemporia sunt achiziţionate din Anglia şi România

Aurul şi argintul folosite la producerea bijuteriilor Contemporia sunt achiziţionate din Anglia şi România

Autor: Roxana Petrescu

02.04.2019, 00:05 435

Inelele de logodnă şi verighetele, deşi simbolizează cel mai complex sen­ti­ment, au avut ani buni în care mai toa­te arătau la fel, scrie revista După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle al Ziarului Financiar. Antre­pre­norii care în 2013 au lansat atelierul de bijuterii Contem­poria încearcă să schimbe însă acest lucru prin veri­ghete sau ine­le de logodnă cus­tom made, descoperind astfel un public numeros gata să spună DA altfel.

„În urmă cu 70 de ani, compania De Beers (specializată pe tot la­ţul producţiei şi comer­cia­li­ză­rii de diamanate - n.red.) lansa celebra cam­pa­nie de publicitate «A diamond is forever» (Un diamant este pentru tot­deauna - n. red.) prin care populariza ide­ea că fata trebuie cerută de soţie cu un inel de logodnă cu diamant, de pre­ferat un diamant cât mai mare, pentru ca el să-şi demonstreze iubirea“, spune Ioana Streza, antrepre­noarea care alături de Alex Burlacu a pus ba­zele, în 2013, atelierului de biju­terii Contemporia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO