Inelele de logodnă şi verighetele, deşi simbolizează cel mai complex sentiment, au avut ani buni în care mai toate arătau la fel, scrie revista După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle al Ziarului Financiar. Antreprenorii care în 2013 au lansat atelierul de bijuterii Contemporia încearcă să schimbe însă acest lucru prin verighete sau inele de logodnă custom made, descoperind astfel un public numeros gata să spună DA altfel.
„În urmă cu 70 de ani, compania De Beers (specializată pe tot laţul producţiei şi comercializării de diamanate - n.red.) lansa celebra campanie de publicitate «A diamond is forever» (Un diamant este pentru totdeauna - n. red.) prin care populariza ideea că fata trebuie cerută de soţie cu un inel de logodnă cu diamant, de preferat un diamant cât mai mare, pentru ca el să-şi demonstreze iubirea“, spune Ioana Streza, antreprenoarea care alături de Alex Burlacu a pus bazele, în 2013, atelierului de bijuterii Contemporia.