Retail&Agrobusiness

Irina Filip a investit 2,2 mil. euro în fabrica de îngheţată Cremola din Teleorman şi bate la uşile retailerilor

Antreprenori locali

Produsele Cremola sunt disponibile în 43 de magazine Kaufland, 11 magazine Carrefour şi 18 magazine Auchan.

Produsele Cremola sunt disponibile în 43 de magazine Kaufland, 11 magazine Carrefour şi 18 magazine Auchan.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

30.08.2019, 00:05 2498

„Este absolut de neînţeles dezinteresul achizitorilor faţă de un brand produs în România.“

Irina Filip, care deţine alături de fratele său Petre Filip producătorul de lactate Comalat din Teleorman, a început să producă în luna septembrie a anului trecut îngheţată sub brandul Cremola într-o nouă fabrică, inaugurată după o investiţie de 2,2 milioane de euro.

„Ideea acestui proiect a venit pe măsură ce am înţeles cât de valoroase sunt pentru piaţă produsele făcute din lapte proaspăt. Puţină lume mai ştie astăzi că îngheţata reprezintă, conform tehnologiei alimentare, segmentul dulce şi aromat al categoriei lactate. În acelaşi timp, am remarcat în ultimii 10-12 ani o degradare continuă a calităţii produselor din categoria îngheţată“, povesteşte Irina Filip, acţionarul companiei Cream Land, care deţine brandul de îngheţată Cremola. Antreprenoarea a înfiinţat firma în 2010, dar a început să lucreze la proiectul fabricii la finalul anului 2011.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO