Retail&Agrobusiness

Irinel Popescu, şef departament retail la Metro Cash & Carry: Ne-am bugetat să ajungem la 1.100 de magazine LaDoiPaşi până la finalul anului şi aproape să dublăm reţeaua până în 2023

INTERVIU

Irinel Popescu

Irinel Popescu

Autor: Cristina Roşca

07.06.2019, 17:25 362

♦ Franciza LaDoiPaşi, lansată în 2012 de grupul german Metro Cash & Carry, a ajuns să numere astăzi 860 de magazine, un nivel maxim istoric l Doar în 2017 şi 2018 au fost deschise 550 de magazine noi ♦ Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional, care pierdea - şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an.

„Am accelerat ex­pan­­siunea în 2017 şi 2018, când am deschis în total 550 de magazine noi. Mergem şi noi către micii antre­pre­nori, dar vin şi ei către noi, mai ales în ultimele şase luni am primit multe cereri de parteneriat. Antre­pre­norii din retailul tradiţional vorbesc între ei şi astfel promovarea conceptului se face la nivel de word of mouth (pe cale orală - n.red.)”, spune Irinel Popescu, şef departament retail Metro Cash & Carry.

Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional, care pierdea - şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. Această reţea LaDoiPaşi nu este deţinută de grupul german, ci de antreprenori români parteneri în franciză ai Metro. Nemţii sunt activi direct pe formatul de cash & carry care nu se adresează tradiţional clientului final, ci revânzătorilor (micilor comer­cianţi) şi companiilor din HoReCa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO