Retail&Agrobusiness

Japonia, următoarea ţintă pentru producătorii români? Cinci antreprenori români sunt în Japonia alături de alte circa 100 de firme europene. Miza? Creşterea exporturilor de alimente

Japonia, următoarea ţintă pentru producătorii...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.06.2025, 18:00 151

Cinci companii antreprenoriale româneşti au fost selectate pentru a merge alături de  Christophe Hansen, Comisarul UE pentru agricultură şi industrie alimentară, într-o delegaţie în Japonia, în perioada 8-13 iunie. Christophe Hansen este însoţit în această delegaţie de peste 100 de reprezentanţi de firme sau asociaţii din domenii precum producţia cărnii, lactate (cu accent pe brânzeturi), vin, bere, dar şi alte produse alimentare.

Scopul acestei vizite este de a facilita exporturile europene de alimente şi băuturi agricole către Japonia şi de a extinde prezenţa acestora pe această piaţă, se arată pe site-ul Comisiei Europene.

România este reprezentată în această delegaţie de produ­cătorul de lactate Artesana, cel de vinuri Crama Basilescu, producătorul de uleiuri şi nectaruri Bio Cătina România, de cel de conserve de legume şi fructe Provizii de iarnă SRL, dar şi de cel de miere Rom Honey Group, conform datelor oficiale. Toate sunt companii deţinute de antreprenori români.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro