♦ Compania are o reţea de 28 de magazine fizice, o unitate online, un depozit ce deserveşte România, Grecia şi Bulgaria şi o echipă de IT care lucrează pentru peste 20 de ţări ♦ Totodată, gigantul francez colaborează cu mai multe fabrici locale în zona de producţie.
„În retail, cifra de afaceri din România va depinde de evoluţia pandemiei, de deciziile autorităţilor locale din decembrie, dacă va fi sau nu un al doilea lockdown, cât de drastice vor fi măsurile, câte oraşe vor fi impactate şi durata acestuia. Comparativ cu 2019, cifra de afaceri (după primele 11 luni - n.red.) este cu 12% mai mică“, spune Jean Francois Mace, CEO-ul Decathlon România.
Unul dintre factorii cei mai importanţi care au contribuit la această evoluţie a fost închiderea magazinelor timp de două luni (de la jumătatea lunii martie, până la mijlocul lui mai). De asemenea, al doilea lockdown - începând cu jumătatea lunii noiembrie - ce presupune blocarea activităţii în tot mai multe oraşe, are un impact negativ asupra vânzărilor Decathlon dat fiind că din ce în ce mai multe magazine sunt închise în weekend, adaugă executivul francez.