Retail&Agrobusiness

Jean Richard de Latour, CEO al Carrefour România: Agricultura românească are un potenţial uriaş. „În sezon, 90% din legumele din magazine provin de la producători locali.“

Jean Richard de Latour, CEO Carrefour România

Jean Richard de Latour, CEO Carrefour România

Autor: Cristina Roşca

25.09.2019, 00:07 2534

Grupul francez Carrefour, al doilea cel mai mare retailer din România după cifra de afaceri, are mai multe ini­ţia­tive în sectorul de legume-fructe în vederea dezvoltării parteneriatelor cu producători locali.

„În momentul în care am venit în Româ­nia m-au surprins o serie de lucruri. În primul rând nu ştiam nimic des­pre secto­rul agricol local şi am des­coperit ce po­ten­ţial uriaş de dez­vol­ta­re are“, spune Jean Ri­chard de Latour (38 de ani), executivul fran­cez care conduce de un an ope­raţiunile locale ale Carrefour în România.

În primele luni de mandat el a călătorit prin ţară pentru a descoperi reţeaua, dar astfel a cunoscut şi o serie de furnizori locali ai Carrefour.

„În sezon, 90% din legumele din ma­gazine provin de la producători lo­cali. Avem nevoie de mai mulţi furnizori, de mai multe produse, dat fiind că ne extindem.“

Carrefour are circa 370 de maga­zi­ne în România sub formatele hiper­market, su­per­market, proximi­tate, dis­count şi online.

Retailerul fran­cez este jucătorul din România care acoperă cele mai multe formate din piaţă. Mai mult, an de an se des­chid 30-40 de unităţi noi, în special pe format mic, dar nu numai. Vânzările cumulate ale grupului au sărit de 10,5 mld. lei anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO