Retail&Agrobusiness

Jean Richard de Latour, CEO al Carrefour România: Formatele câştigătoare clar în 2020 sunt discountul, proximitatea şi online-ul. Ce a făcut pandemia a fost doar să accelereze nişte trenduri deja existente

INTERVIU

Jean Richard de Latour, CEO al Carrefour România: Modelul nostru multiformat şi omnichannel se dovedeşte câştigător. Dacă ai doar un format în portofoliu eşti vulnerabil la schimbări, pe când noi suntem adaptabili.

Jean Richard de Latour, CEO al Carrefour România: Modelul nostru multiformat şi omnichannel se dovedeşte câştigător. Dacă ai doar un format în portofoliu eşti vulnerabil la schimbări, pe când noi suntem adaptabili.

Autor: Cristina Roşca

14.10.2020, 20:15 318

♦ Grupul Carrefour are un total de 360 de magazine în România sub mai multe formate – hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, discount şi online ♦ Francezii sunt retailerul care acoperă cele mai multe segmente de piaţă pe plan local ♦ În acest an au fost deschise circa 15 unităţi noi, dar au fost operate şi închideri ♦ La nivel de grup, Carrefour a obţinut anul trecut afaceri cumulate de peste 11,5 mld. lei.

„Anul acesta a adus multe semne de întrebare, am în­vă­ţat cu toţii pe par­curs. Criza ac­tua­lă ne-a obligat să ne adaptăm şi să încercăm să anticipăm pe cât s-a putut ce va urma. Acum putem să anticipăm mai mult decât în primele luni, dar din martie ne-am adaptat continuu“, spune Jean Richard de Latour (39 de ani), executivul francez care conduce de un an operaţiunile locale ale Carrefour în România.

El adaugă că a trebuit adaptate vremurilor actuale fluxul de marfă, modul de lucru în sediul central şi magazine şi modul de comunicare către clienţi. Executivul face referire printre altele la faptul că în primele săptămâni de pandemie consumatorii au cumpărat masiv, iar unele livrări au avut probleme de transport date fiind restricţiile de la momentul acela, astfel că au apărut pentru scurtă vreme în comerţul local - în toate reţelele – probleme de stocuri. Aces­tea au fost tem­porare şi s-au rezolvat ulte­rior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO