Retail&Agrobusiness

Jucătorii internaţionali domină piaţa de 400-500 mil. euro a produselor pentru îngrijirea rufelor. Piaţa produselor de îngrijire a rufelor cuprinde pe lângă detergent şi balsam, înălbitor sau produse pentru pete, însă acestea din urmă au valori mult mai mici ale vânzărilor

Piaţa de profil este dominată clar de jucători internaţionali precum Henkel (Persil), Unilever (Dero, Omo) sau P&G (Ariel, Tide, Bonux), acesta din urmă fiind lider detaşat. Brandul Ariel din portofoliul P&G este cel mai puternic din piaţă, conform companiei de cercetare.

Piaţa de profil este dominată clar de jucători internaţionali precum Henkel (Persil), Unilever (Dero, Omo) sau P&G (Ariel, Tide, Bonux), acesta din urmă fiind lider detaşat. Brandul Ariel din portofoliul P&G este cel mai puternic din piaţă, conform companiei de cercetare.

Autor: Cristina Roşca

17.02.2021, 17:30 188

Românii au cumpărat în 2020 mai multe produse pentru spălatul rufelor, pandemia de COVID-19 ducând la creşterea interesului pentru detergent, balsam sau înălbitor, arată o analiză Euromonitor. Ultimele date ZF arată că această piaţă se ridică la 400-500 de milioane de euro, suma chel­tu­ită pe detergent fiind de departe cea mai mare, produsele adia­cente procesului de spălare a rufelor fiind mai degrabă apanajul consumatorilor urbani, cu venituri peste medie.

„Piaţa produselor pentru îngrijirea rufelor a avut de câştigat de pe urma crizei generate de pandemia de COVID-19. Consumatorii şi-au spălat mai des hainele pentru a încerca să se protejeze de virus. În contextul în care au devenit mai preocupaţi de sănătate şi igienă, românii au în­ce­put să cumpere şi articole adiacente, de tipul celor care igie­nizează rufele“, spun analiştii Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO