Retail&Agrobusiness

Kaufland atacă piaţa produselor bio şi vegetariene cu două mărci proprii

Kaufland este liderul comerţului modern cu afaceri de peste 2 mld. euro şi circa 110 hipermarketuri.

Kaufland este liderul comerţului modern cu afaceri de peste 2 mld. euro şi circa 110 hipermarketuri.

Autor: Cristina Rosca

16.01.2017, 00:05 809

Lanţul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ, a lansat două mărci proprii – K-Bio şi K-Take – dedicate produselor bio şi respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene şi vegane, potrivit oficialilor comapniei.

Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preţ cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele marcă privată contribuie cu circa 200-250 de milioane de euro la cifra de afaceri a Kaufland în România, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor anunţate de companie. Astfel, oficialii grupului german au spus că mărcile private reprezintă circa 13% din totalul produselor de la raft, iar dacă ponderea se menţine la 10-13% şi în valoare, atunci vânzările de bunuri precum K-Classic ajung la 200-250 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO