Retail&Agrobusiness

Kaufland continuă cu noua strategie de extindere şi deschide al doilea hipermarket într-un mall, la Oradea

Autor: Cristina Bellu

27.07.2022, 15:36 293

Retailerul german Kaufland, al doilea cel mai mare jucător din comerţul local după cifra de afaceri, deschide un nou magazin la Oradea, al doilea hipermarket al reţelei situat într-un centru comercial.

În noiembrie 2019,  compania a intrat cu un magazin în proiectul Promenada din Sibiu al NEPI-Rockcastle, ca parte din noua strategie de expansiune a retailerului, care include şi preluarea de spaţii în chirie, în paralel cu dezvoltarea unei reţele de magazine pe terenuri în proprietate.

În urma noii deschideri, Kaufland ajunge la o reţea de 153 de magazine în România şi creează peste 70 de noi locuri de muncă, arată datele transmise miercuri de oficialii companiei.

Situat în incinta proiectului Oradea Shopping City, noul magazin este construit pe o suprafaţă de aproximativ 5.000 de metri pătraţi, dintre care peste 3.200 de metri pătraţi sunt alocaţi spaţiului de vânzare. 

Oficialii Kaufland au declarat recent pentru ZF că în primele şase luni ale acestui an retailerul a deschis în total cinci magazine în Bucureşti, Turnu Măgurele (judeţul Teleorman), Braşov, Iaşi şi Huşi, iar obiectivul pe termen lung este acela de a menţine un ritm de creştere organic, cu o medie de 10 noi deschideri anual.

“În a doua parte a anului vom accelera ritmul expansiunii, dar vom investi şi în modernizarea magazinelor existente“, spun reprezentanţii Kaufland.

Pe segmentul de hipermarketuri, doar Kaufland mai deschide magazine.

Grupu­rile care au astfel de unităţi în portofoliu mizează pe dezvoltarea maga­zinelor mici, de proximitate, mai degrabă decât pe a celor mari.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO