Retail&Agrobusiness

Kaufland face paşi către online şi livrări la domiciliu: nemţii lansează pachete standard pe care le vor livra la nivel naţional

Kaufland face paşi către online şi livrări la...

Autor: Cristina Roşca

10.05.2020, 19:01 11139

Grupul german Kaufland, liderul pieţei locale după cifra de afaceri, intră pe segmentul online şi livrări la domiciliu prin lansarea de pachete predefinite cu alimente de strictă necesitate pentru întreaga familie. Nemţii, care nu aveau până acum servicii de gen, sunt al doilea retailer după Auchan care lansează astfel de pachete.

Oficialii Kaufland spun că astfel vor ajunge în toate zonele rurale, de fapt în toate localităţile din România. Pachetele standard pot fi comandate online sau telefonic.

„Pachetele oferă selecţii de produse esenţiale ce acoperă cumpărăturile de bază pentru cel puţin o săptămână, în două variante”, spun reprezentanţii nemţilor.

Pachetul standard de 39 kg conţine de la produse de panificaţie, făină, mălai, orez, ulei, conserve de legume sau pate, lapte, zahăr, cafea şi paste, până la fructe, legume şi apă şi altele

Pachetul standard plus de 46 de kg este pentru familii extinse, cu un număr suplimentat de produse.

Preţurile încep de la 150 lei pentru opţiunea standard, respectiv 240 de lei pentru cea extinsă, plus transport. Toate modalităţile de plată sunt disponibile, atât cu cardul la plasarea comenzii sau la sosirea curierului la destinaţie, acolo unde este posibil, cât şi în numerar.

Nemţii au în România circa 130 de magazine pe formatul hipermarketurilor cu preţuri mici şi afaceri de circa 11 miliarde de lei în 2018, ultimul pentru care există date publice.

Citiţi AICI Ziarul Financiar ediţia de miercuri

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO