Retail&Agrobusiness

KFC extinde sistemul touchless de comandă în 15 restaurante din Capitală. “9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kioskurilor”

KFC extinde sistemul touchless de comandă în 15...

Autor: Cristina Bellu

25.03.2021, 15:04 210

Lanţul de restaurante de tip fast food KFC România anunţă extinderea sistemul touchless de comandă  în 15 restaurante din Capitală, la doar cinci luni după lansarea primului prototip al unui kiosk de comandă touchless în cadrul restaurantului tip Drive-Thru, KFC Olteniţei din Bucureşti.

Sistemul de comandă touchless reprezintă o abordare strategică de adaptare la actualul context socio-sanitar, având în vedere, pe de o parte, măsurile de siguranţă impuse la nivel naţional de către autorităţi, iar pe de altă parte, măsurile suplimentare adoptate la nivel de business, printre care dezinfectarea  suprafeţelor de lucru din bucătării şi din locaţii, păstrarea distanţei sociale şi încurajarea plăţilor contactless.

Potrivit datelor companiei, noile sisteme au fost integrate în locaţiile de tip Drive-Thru Olteniţei, Mihai Bravu, Iancului, Băneasa, Militari, Vulcan, locaţiile stradale Dorobanţi, Unirii, Moşilor, Gara de Nord şi locaţiile tip food court AFI Cotroceni, Băneasa Feeria, Orhideea, Promenada şi Colentina.

„Primul kiosk touchless din România a fost implementat în restaurantul KFC Olteniţei într-un moment în care rapiditatea adaptării la context a devenit esenţială pentru continuitatea şi performanţa businessului. În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate, în restaurante, prin intermediul kioskurilor, astfel că, această soluţie a reprezentat un demers firesc în dezvoltarea şi îmbunătăţirea acestora. Astăzi, după aproape 5 luni de la introducerea prototipului, am reuşit să extindem acest sistem în 15 restaurante din Bucureşti, în urma feedbackului pozitiv obţinut într-un interval de timp relativ scurt”, spune Marian Gogu, director general KFC România.

Kioskurile touchless utilizează un sistem de camere şi senzori de profunzime care urmăresc mişcarea mâinii deasupra ecranului, detectând poziţia exactă a acesteia, precum şi zona indicată. Camerele nu reţin informaţii video despre clienţi ulterior înregistrării comenzii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO