Retail&Agrobusiness

L’Oréal accelerează expansiunea pe segmentul de retail după ce businessul a sărit de 300 mil. lei

L’Oréal accelerează expansiunea pe segmentul de retail după ce businessul a sărit de 300 mil. lei

Gilles Antoine, country general manager L’Oréal România Lumea din jurul nostru se schimbă într-un ritm alert, ceea ce se reflectă şi în businessul nostru. În 2016 L’Oréal România a obţinut afaceri de 315 mil. lei, ceea ce înseamnă co creştere de 11%, potrivit calculelor ZF. După cifra de afaceri, L’Oréal este al doilea jucător din industria de cosmetice, după Avon.

Autor: Cristina Roşca

26.05.2017, 00:08 512

Gigantul producător francez a intrat local pe segmentul de retail în 2015, când a deschis primul magazin sub brandul Kiehl’s, în mallul AFI Cotroceni. Apoi a continuat să deschidă unităţi sub acest brand, dar şi Nyx şi Maybelline, şi ajunge la finalul lunii la opt unităţi.

De altfel, Gilles Antoine, CEO-ul operaţiunilor locale ale L’Oréal, a declarat recent într-un  interviu acordat ZF că grupul are două direcţii de dezvoltare pe piaţa locală, şi acelea sunt retailul propriu şi online-ul.

Acum grupul anunţă deschiderea a trei noi magazine proprii sub brandurile Kiehl’s şi Nyx Professional Make Up în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Iaşi. Cele trei noi magazine proprii sunt Kiehl’s în Cluj-Napoca şi Iaşi şi NYX Professional Make-Up în Băneasa Shopping Mall Bucureşti.

Producătorul, care avea local doar operaţiuni de import şi distribuţie, şi-a adaptat în 2015 modelul de business de pe piaţa locală pariind şi pe retail. Compania a deschis astfel primele două magazine ale brandului de lux Kiehl’s şi primul chioşc al brandului mass market Maybelline.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO