Retail&Agrobusiness

L’Oréal România, afaceri de peste 500 milioane lei în 2019, plus 10%: pariem pe online şi pe retail propriu

L’Oréal România, afaceri de peste 500 milioane lei în 2019, plus 10%: pariem pe online şi pe retail propriu

Autor: Cristina Roşca

17.02.2020, 08:40 193

Vanya Panayotova, country mana­ger: Ne aşteptăm la încă un an foarte bun, ce va fi susţi­nut de investiţii. Aşteptăm o nouă creştere de peste 10%. Avantajul nostru e că identificăm trendurile care sunt pe val şi încercăm să le depăşim.

Gigantul francez L’Oréal, prezent local cu opera­ţiuni de import, distribuţie şi retail propriu, şi-a majorat businessul cu peste 10% anul trecut, urmând ca în 2020 să menţină ritmul. „Ne aşteptăm la încă un an foarte bun, ce va fi susţi­nut de investiţii. Ne vom extinde în continuare cu retail pro­priu şi pe online. Aşteptăm o nouă creştere de peste 10%. Avantajul nostru e că identificăm trendurile care sunt pe val şi încercăm să le depăşim, să evoluăm mai bine“, spune Vanya Panayotova, country general mana­ger al L’Oréal România.

Unul dintre principalele pariuri ale grupului este retai­lul propriu. L’Oréal are nouă magazine Kiehl’s, opt NYX Pro­fessional Make-up şi câte unu sub mărcile Atelier Cologne (parfumerie premium) şi Armani Beauty. „Vom con­tinua să dezvoltăm atât brandurile deja existente, res­pec­tiv Kiehl’s şi NYX Professional Make-up, dar vom şi des­chide un magazin sub o nouă marcă premium.“ Armani Beauty a fost deschis recent în mallul Bănea­sa Shopping City din Capitală unde se găseşte de anul trecut şi Atelier Cologne.

Pe lângă retailul propriu, mărcile L’Oréal sunt pre­zen­te în online şi offline prin parteneri. „Dintre brandurile noastre mari, 12 au postat creşteri de peste 10% ale vân­zărilor anul trecut. În România avem 24 de branduri mari în portofoliu, fiecare cu o serie de sub-branduri.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO