Retail&Agrobusiness

Lactalis intră în luptă cu Nestlé şi Danone pe piaţa laptelui pentru sugari

Lactalis intră în luptă cu Nestlé şi Danone pe...

Autor: Mădălina Panaete

16.09.2014, 00:06 852
Grupul francez Lactalis, cel mai mare producător de lactate la nivel mondial, care deţine în România businessul LaDorna achiziţionat în 2008 de la omul de afaceri Jean Valvis, a lansat pe piaţa locală Celia, brand de lapte pentru sugari, potrivit informaţiilor companiei. Aceasta este prima co­municare făcută de grupul fran­cez în ultimii 2-3 ani, pe­rioa­dă în care singurele infor­maţii publice des­pre activi­tatea fran­cezilor în Ro­mânia au fost cele din Moni­torul Oficial şi de pe site-ul Minis­te­rului de Finanţe.
 
Francezii au fost de la intrarea pe piaţă foarte rezer­vaţi în ceea ce priveşte comu­nicarea cu presa. Repre­zen­tanţii com­paniei nu au răs­puns solicitării ZF cu pri­vire la dimensiunea pieţei de lapte pentru copii sau ce cotă de piaţă estimează în doi ani cu brandul Celia.
 
Odată cu lansarea laptelui Celia pentru sugari, grupul Lactalis intră pe piaţa românească în competiţie cu branduri precum Milupa şi Aptamil, mărci ale Danone Baby Nutrition România, divizia de produse des­tinate bebeluşilor cu afaceri de 15 mil. euro, cu brandul NAN al grupului elveţian Nestlé şi cu brandul german Humana.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO