Retail&Agrobusiness

Lactalis va avea trei dintre cele mai vândute cinci branduri de unt după achiziţia oficială a Covalact

Lactalis va avea trei dintre cele mai vândute cinci...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.06.2017, 00:06 1031
Lactalis a bătut palma pentru preluarea Covalact cu fondul de investiţii SigmaBleyzer la finalul anului trecut. Tranzacţia este estimată la 30-40 de mil. euro, conform surselor ZF.
 
Lactalis, gigant francez care a devenit liderul pieţei locale de lactate după achiziţia Albalact, are două branduri de unt în clasamentul celor mai vândute mărci din această categorie, iar numărul acestora va ajunge la trei după ce producătorul va finaliza şi achiziţia Covalact, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.
 
Cele mai vândute produse din segmentul de unt sunt mărcile private, însă în clasament vân­zările acestora sunt prezentate cumulat. Dacă ar fi să excludem acest lucru, De Albalact, brand produs de Albalact, companie pre­luată de Lactalis anul trecut, s-ar clasa pe prima poziţie. În top, De Albalact este urmat de către Covalact de Ţară, brand produs de Covalact, companie care aşteaptă acordul Con­siliului Concurenţei pentru a putea fi preluată de către gigantul Lactalis. Francezii mai au un brand în clasament şi anume Pre­sident, cel mai cunoscut produs din portofoliul internaţional al grupului. President se clasează în top pe poziţia a cincea, după Napolact.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO