Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, a finalizat primul semestru din acest an cu afaceri de 10 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de perioada similară a anului anterior.
„Continuăm extinderea lanţului, suntem în discuţii pentru deschiderea unui magazin pe Calea Victoriei şi a unui alt magazin în Piaţa Victoriei. Vor avea sub 100 de metri pătraţi. În curând vom deschide şi magazinul din Bucureşti Mall. Avem un buget de investiţii de 500.000 de euro“, a declarat pentru ZF Cătălin Metehău, directorul general al ANA Pan.
În prezent, cele mai mari vânzări sunt aduse de magazinele de pe Calea Dorobanţilor din Capitală, de ANA Baking Co şi ANA Pan, dar şi de magazinul din Plaza Mall, deschis în martie.“ Mixul de produse din magazinele de pe Dorobanţi este mai diversificat, servim şi cafea şi fresh food (supe, sandwich-uri), de aceea vânzările sunt mai mari aici. Vom duce acest mix de produse şi în magazinele pe care le vom deschide pe Calea Victoriei şi din Piaţa Victoriei“.