Dulcinella, o reţea de 17 de magazine cu produse de cofetărie şi patiserie în România, a investit 100.000 de euro în deschiderea unui noi locaţii în Bucureşti pe Bulevardul Nicolae Bălcescu.
Businessul de cofetărie şi patiserie cu produse cu rădăcini basarabene a deschis această unitate după rebrandingul reţelei cu un design retro-modern, astfel încât să atragă clienţi tineri, între 18 şi 35 de ani, căci acum în mod tradiţional au un public de peste 35 de ani.
“Este un rebranding pe care clienţii noştri îl vor vedea atât prin produse noi, cât şi prin designul ambalajelor, al logo-ului şi mai ales al spaţiului retro-modern şi instagramabil al cofetăriilor. Ne dorim ca prin cofetăriile deschise pe care le vom renova sau pe care le vom lansa direct sub noul concept retro-modern să ne fidelizăm clienţii, dar şi să atragem clienţi noi, tineri din zona 18-25 de ani care pot să descopere produse din bucătăria basarabeană”, a spus Ion Mereacre, cofondator Cornelius H Group LTD, fondul de investiţii care deţine Dulcinella Europe, iar prin această companie brandul Dulcinella în România.
Dulcinella este un brand fondat în 2005 în Republica Moldova, iar din 2021 a intrat şi pe piaţa din România. Reţeaua de cofetărie şi patiserie este prezentă în Bucureşti, Iaşi, Suceava, Târgu Neamţ, Piatra Neamţ, Roman şi Fălticeni. Compania are în portofoliu aproximativ 150 de produse.
Incluzând noua cofetărie, fondul a investit aproximativ 2,5 milioane de euro în reţeaua de cofetării & patiserii şi fabrica Dulcinella de la Târgu Neamţ. Fondul, creat în 2019 în Marea Britanie de către Ion Bouaru şi Ion Mereacre, deţine Dulcinella România din 2023.
Compania are o fabrică la Târgu-Neamţ (judeţul Neamţ). Printre cele mai apreciate produse de cofetărie şi patiserie se numără prăjituri precum Cuşma lui Guguţă, Smântânel sau Nicolae sau produse de patiserie precum plăcintele la tigaie ori cornuleţele.