Lanţul de restaurante de tip fast-food Hesburger a deschis un nou restaurant, în Băneasa Shopping Mall din Capitală, în urma unei investiţii de 0,5 mil. euro.
În luna mai a acestui an, Hesburger a intrat pe piaţa din România cu primul său restaurant, deschis la Râmnicu Vâlcea. Până în august, reţeaua a inaugurat o nouă unitate, în cel mai mare aeroport din România, Henri Coandă, în Otopeni, urmată de primul restaurant Hesburger din Brăila şi de un al patrulea naţional, în Bucureşti, la AFI Cotroceni, deschis în octombrie.
În urma deschiderilor, investiţia totală ajunge la 1,65 mil. euro pe piaţa locală.
„Odată cu deschiderea acestui al treilea restaurant în capitală, ne continuăm strategia de dezvoltare, concentrându-ne pe stabilirea unei prezenţe puternice în zona metropolitană Bucureşti”, spune Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.
Hesburger intenţionează să îşi continue expansiunea în România şi să deschidă în total 10 restaurante, în urma unei investiţii de 8 milioane de euro în primul an de activitate.
Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela împreună cu soţia sa, Kirsti Salmela, şi-a început afacerea de fast-food în 1966, în micul oraş Naantali. Afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 ţări şi are peste 470 de restaurante.
De-a lungul anilor, Hesburger şi-a extins lanţul de restaurante la nivel internaţional şi are acum 274 de locaţii în Finlanda, 62 în Lituania, 53 în Estonia, 51 în Letonia, 32 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania şi una în Polonia. Hesburger are peste 6 000 de angajaţi numai în Finlanda, iar la nivel internaţional, numărul total de angajaţi depăşeşte 8 700.