Retail&Agrobusiness

Lanţul de magazine ruseşti Berezka a ajuns la afaceri de 2 milioane euro

Natalia Frol, directorul general al Berezka România

La noi merg foarte bine vânzările de cosmetice, dar şi tot ce înseamnă uleiuri, balsamuri. Toate acestea sunt aduse din Rusia. Acest segment este în creştere şi dorim să mărim gama.

Natalia Frol, directorul general al Berezka România La noi merg foarte bine vânzările de cosmetice, dar şi tot ce înseamnă uleiuri, balsamuri. Toate acestea sunt aduse din Rusia. Acest segment este în creştere şi dorim să mărim gama.

Autor: Cristina Rosca

18.09.2017, 00:05 1374

♦ „Anul 2017 a fost unul de optimizare a reţelei. Dorim în continuare să deschidem noi magazine, dar problema cea mai mare este găsirea spaţiului potrivit“.

Brandul de supermarketuri Berezka, care vinde exclusiv produse slave şi în special produse ruseşti, a ajuns la 9 magazine în România şi la afaceri de 2 milioane de euro anul trecut. 

În 2016 businessul s-a dublat comparativ cu anul anterior, însă pentru 2017 avansul programat este de doar 15%, fiind o perioadă de optimizare a reţelei mai degrabă decât de expansiune. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO