Retail&Agrobusiness

Lanţul Starbucks şi-a înfipt „cafeaua“ în inima Capitalei, la Hanul lui Manuc

Ieri la ora 15:30 spaţiul în care urmează să se deschidă cafeneaua Starbucks era încă în amenajare, nefiind montată nici măcar sigla

Ieri la ora 15:30 spaţiul în care urmează să se deschidă cafeneaua Starbucks era încă în amenajare, nefiind montată nici măcar sigla

Autor: Cristina Rosca

19.12.2014, 07:46 1757
Lanţul de cafenele Starbucks, pre­zent pe piaţa locală din 2007, a des­chis astăzi cea de 11-a unitate din Ro­mânia în inima Bucureştiului, la parterul Hanului lui Manuc. Din totalul uni­tăţilor doar în Bucureşti sunt deschise opt.
 
„Lanţul de cafenele Starbucks este într-o continuă extindere în România, iar deschiderea locaţiei din Hanul lui Manuc este pasul firesc pentru noi. Vrem să fim în inima Bucureştiului, acolo unde oraşul nu doarme niciodată”, a afirmat Bogdan Guzgă, district manager la Starbucks Ro­mânia. Potri­vit datelor ZF, cafeneaua ocupă jumătate din parterul Hanului lui Manuc.
 
Aceasta este prima unitate stradală a lanţului în România, celelalte fiind deschise fie la parterul clădirilor de birouri, fie în malluri. Pe pieţele externe însă, Starbucks este cunoscut pentru faptul că se poziţionează în spaţii stradale centrale şi cu trafic.
 
Noua cafenea este amplasată astfel atât aproape de centrele comerciale Unirea Shopping Center şi Cocor, cât şi la intrarea în centrul istoric al Bucureştiului, kilometrul zero al distracţiei din Bucureşti unde există peste 100 de cafenele, baruri şi restaurante. De aceea Starbucks va prelungi programul noii cafenele până la miezul nopţii.
 
Anterior, la parterul hanului se aflau mai multe cafenele, baruri şi mici buticuri, care au fost însă scoase din joc pentru a face loc gigantului american.
 
Starbucks a reînceput recent expansiunea după mai mulţi ani în care a stat în stand-by. În acest an au fost deschise astfel mai multe cafenele, printre care una în cartierul corpora­tiştilor, Pipera, şi o alta în Constanţa. De asemenea, a fost închisă unitatea din AFI Palace Cotroceni, locul său fiind luat de Brioche Doree, brandul de cafenele adus pe piaţa locală de directorul şi acţionarii grupului Kenvelo împreună cu un partener francez.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro