Retail&Agrobusiness

Lego a ajuns de la zero la 17 mil. euro în cinci ani. Brandul are 6% din piaţa jucăriilor

Creşterea vânzărilor a venit odată cu creşterea puterii de cumpărare

Creşterea vânzărilor a venit odată cu creşterea puterii de cumpărare

Autor: Georgiana Mihalache

11.08.2016, 00:05 339
Lego România, reprezentanţa producătorului danez de jucării Lego, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 75,5 lei (17 mil. de euro), cu 30% mai mult decât în anul anterior, în contextul unei evoluţii ascendente a întregii pieţe de jucării şi jocuri în România, care a depăşit în 2015 pragul de un miliard de lei, potrivit datelor companiei de cercetare Euromonitor.
 
Creşterea vânzărilor la jucării în 2015 a fost o urmare a evoluţiei economice şi a creşterii puterii de cumpărare a consumatorilor, marii producători de jocuri orientându-şi distribuţia spre centrele comerciale mari, malluri şi hipermarketuri.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO