Retail&Agrobusiness

Lego a ajuns de la zero la 17 mil. euro în cinci ani. Brandul are 6% din piaţa jucăriilor

Lego a ajuns de la zero la 17 mil. euro în cinci ani. Brandul are 6% din piaţa jucăriilor

Creşterea vânzărilor a venit odată cu creşterea puterii de cumpărare

Autor: Georgiana Mihalache

11.08.2016, 00:05 335
Lego România, reprezentanţa producătorului danez de jucării Lego, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 75,5 lei (17 mil. de euro), cu 30% mai mult decât în anul anterior, în contextul unei evoluţii ascendente a întregii pieţe de jucării şi jocuri în România, care a depăşit în 2015 pragul de un miliard de lei, potrivit datelor companiei de cercetare Euromonitor.
 
Creşterea vânzărilor la jucării în 2015 a fost o urmare a evoluţiei economice şi a creşterii puterii de cumpărare a consumatorilor, marii producători de jocuri orientându-şi distribuţia spre centrele comerciale mari, malluri şi hipermarketuri.
 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO