Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerţul modern după ce afacerile companiei au depăşit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland şi Carrefour.
Nemţii continuă să dezvolte businessul local în ritmul ultimilor ani, respectiv circa zece unităţi pe an. În primii ani de prezenţă Lidl deschidea şi 20 de unităţi, însă în ultimii ani situaţia s-a stabilizat.
„Intenţia noastră este să extindem reţeaua Lidl cu cel puţin 10 noi unităţi pe parcursul anului financiar 2016, care pentru Lidl România se închide în februarie 2017“, spun oficialii companiei. De la începutul anului compania a inaugurat magazine la Buşteni şi Rădăuţi, în fiecare dintre cele două oraşe compania intrând acum cu primele unităţi. „Totodată, am inaugurat cea de-a treia unitate în Târgu-Mureş, numărul de magazine Lidl în România ajungând acum la 195.“