Retail&Agrobusiness

Lidl: În primul semestru am exportat produse româneşti în reţeaua internaţională de 20 de milioane de euro

Lidl a ajuns în România la o reţea de 187 de magazine, din care 80 au fost construite de la zero, iar restul preluate

Lidl a ajuns în România la o reţea de 187 de magazine, din care 80 au fost construite de la zero, iar restul preluate

Autor: Cristina Rosca

31.08.2015, 13:15 4830

Reprezentanţii retailerului german Lidl, prezent oficial pe piaţa locală din 2011 când a preluat reţeaua Plus, spun că în prezent peste jumătate din cifra de afaceri a companiei este obţinută din vânzarea de produse provenite de la furnizori români.

Rezultatele financiare ale com­pa­niei germane în România nu sunt publice pe site-ul Ministerului de Finanţe, ultimul an pentru care acestea sunt disponibile este 2011, respectiv anul în care nemţii au preluat oficial Plus. Astfel, cifra de afaceri este aferentă businessului Plus, nu Lidl.  Oficialii companiei spun că datele au fost trimise către Ministerul de Finanţe, compania respectând legislaţia lo­cală. Ei au mai afirmat anterior că Lidl Ro­mânia a avut în 2013 afaceri de peste 700 mil. euro, iar anul trecut businessul a crescut. „Dis­tanţă mare până la afaceri de 1 mld. euro nu mai este”, spunea în urmă cu câteva luni An­toniu Radu (41 de ani), director admi­nistrativ al Lidl şi membru în boardul retailerului german. El nu a înaintat alte cifre. Potrivit estimărilor ZF, Lidl România a obţinut anul trecut afaceri de circa 800 mil. euro.

Astfel, peste 400 mil. euro reprezintă vân­zarea de produse furnizate de parteneri locali, po­trivit estimărilor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO