Retail&Agrobusiness

Lidl intră pe piaţa de turism şi încearcă să mănânce o felie din cei 900 de milioane de euro pe care românii îi cheltuie pe vacanţe anual

Lidl intră pe piaţa de turism şi încearcă să...

Autor: Cristina Rosca

07.06.2016, 00:05 1700
Retailerul german Lidl, prezent pe piaţa locală cu circa 200 de magazine de tip discount, a intrat pe un nou segment de piaţă, cel al pachetelor turistice interne şi internaţionale. Reţeaua de magazine colaborează cu două agenţii locale de turism - TUI TravelCenter şi Karpaten Turism -  care con­struiesc pen­tru Lidl pa­chete speciale, pe care lan­ţul german le vinde pe un site dedicat, respectiv lidl-tour.ro. Lidl intră astfel pe piaţa de turism din Ro­mâ­nia, o piaţă de circa 4 mld. lei (900 mil. euro), pu­ternic fragmentată şi domi­nată de businessuri locale mici.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO