Retailerul german Lidl a deschis în primele şase luni din an 11 magazine după ce în 2018 a inaugurat alte 20 de unităţi. De altfel, şi în a doua parte a anului nemţii vor continua investiţiile în expansiune.
„Şi în 2019 ne-am propus să avem un ritm alert de expansiune, cu cel puţin 15 inaugurări. Am început anul calendaristic cu 238 de magazine în reţea, iar până acum am inaugurat încă 11 unităţi, dintre care 2 au fost relocări, în Huşi şi în Zărneşti. Noi nu am închis magazine, însă am realizat relocări sau remodelări de unităţi, pentru că suntem o companie sustenabilă, care funcţionează pe principiul eficienţei în toate domeniile de activitate“, spun oficialii retailerului.
Anul trecut au fost deschise 20 de magazine, fiind a doua cea mai alertă expansiune de după 2011, anul când Lidl şi-a făcut oficial intrarea în România după preluarea Plus Discount. Atunci au fost achiziţionate peste 100 magazine, iar între timp nemţii au ajuns la un pas de 250 de unităţi de tip discount.
Discounterul german este al treilea cel mai puternic retailer din România după cifra de afaceri de anul trecut care a ajuns la un pas de 8 mld. lei după un avans de 20% faţă de 2017. Creşterea e susţinută atât de expansiune, cât şi de investiţiile în sortimentul de la raft.
„Cifra noastră de afaceri a fost întotdeauna în creştere, încă de când am intrat pe piaţa românească, în 2011. Dacă discutăm doar despre ultima perioadă, vorbim de 2 ani (2017 şi 2018) excelenţi, în care ne-am bucurat de o creştere fenomenală a businessului, cu mult peste media de creştere a pieţei“, spun oficialii companiei.
Ei nu oferă detalii despre ritmul de creştere din 2019.