Retail&Agrobusiness

Lupta retailerilor pentru clienţi se duce pe mai multe fronturi. Kaufland remodelează după modelul pieţelor din Italia şi Franţa magazinul din Colentina, unul dintre mai bune 5 ale reţelei

Noul format de magazin, implementat în hipermarketul din cartierul bucureştean Colentina, include mai multe raioane noi, dar şi conceptul de shop in shop

Noul format de magazin, implementat în hipermarketul din cartierul bucureştean Colentina, include mai multe raioane noi, dar şi conceptul de shop in shop

Autor: Cristina Roşca

14.06.2019, 13:00 1088

Hipermarketul din sectorul 2 al Capitalei, care are vânzări anuale de peste 30 mil. euro conform datelor ZF, cuprinde acum un sushi bar, un fresh bar, o rotiserie interioară şi zone de degustare a produselor.

Grupul german Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ alimentar, a remodelat magazinul din cartierul bucureştean Colentina după modelul pieţelor din Italia şi Franţa, mai exact a creionat în interiorul acestuia mai multe spaţii independente de comerţ de tipul shop in shop. Hipermarketul din sectorul 2 al Capitalei cuprinde acum un sushi bar, un fresh bar, o rotiserie interioară şi zone de degustare a produselor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO