Retail&Agrobusiness

Magazinele de încălţăminte Deichmann s-au oprit la un pas de 100 mil. euro după un avans de 9%

Retailerul german a deschis primele magazine pe piaţa locală în 2007 şi a ajuns anul trecut la 90 de unităţi, cu 8 mai multe decât în 2016

Retailerul german a deschis primele magazine pe piaţa locală în 2007 şi a ajuns anul trecut la 90 de unităţi, cu 8 mai multe decât în 2016

Autor: Roxana Rosu

22.05.2018, 00:05 1018

Retailerul german a ajuns la 90 de magazine în România, iar pentru acest an sunt planificate nouă magazine noi.

Retailerul german de încălţă­minte Deichmann a înregistrat anul tre­cut în România o cifră de afaceri de 414 milioane lei (91 mil. euro), în creştere cu aproape 9% faţă de 2016, după ce compania a deschis opt magazine noi şi are în plan nouă unităţi noi în 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO